Bebeği klima açıkken uyutmak doğru mu?
Ankete katılın, sizce hangisi?
Bebeğiniz uyurken klimayı nasıl kullanıyorsunuz?
Toplam 1 oy
Havalar çok sıcak olduğu için odası özellikle geceleri oldukça bunaltıcı oluyor. Klimayı 24–25 dereceye ayarlayıp bebeğe doğrudan gelmeyecek şekilde çalıştırıyorum ama gece boyunca açık bırakmak konusunda tereddüt ediyorum.
Klima açıkken uyuyan bebek daha kolay hasta olur mu? Siz klimayı gece boyunca mı çalıştırıyorsunuz yoksa oda serinledikten sonra kapatıyor musunuz? Bebeğinizi uyuturken oda sıcaklığını kaç derece tutuyorsunuz?
15 görüntüleme0 cevap